مدرس دوره آیلتس

تدریس خصوصی آیلتس

مدرس آیلتس

IELTS Tutor

با ما تماس بگیرید

info@phdielts.ir

شماره واتساپ: +۹۸-۹۳۶-۷۹۳-۳۴۷۶

نکات مربوط به آیلتس: نتیجه‌گیری یا مرور کلی برای Task1 رایتینگ؟

صفحه اصلی مقالات آیلتس نتیجه‌گیری یا مرور کلی برای Task1 رایتینگ؟

مرور کلی رایتینگ تسک یک آیلتس

نوشتن یک نتیجه‌گیری یا یک مرور کلی برای گزارش‌های task1 رایتینگ آیلتس سؤالی است که بسیاری از مردم دارند. دانستن اینکه آیا به یک مرور کلی و یا نتیجه‌گیری نیاز دارید، می‌تواند تمام تفاوت‌ها را در نتایج شما ایجاد کند.

نتیجه‌گیری یا مرور کلی برای Task1 رایتینگ آیلتس

خلاصه:

آیا برای task1 به نتیجه گیری نیاز دارم؟

خب جواب نه است، نیاز ندارید. در حقیقت، این ایده بدی است که یک نتیجه‌گیری برای task1 داشته باشید. شما یک مرور کلی برای task1 و یک نتیجه‌گیری برای task2 برای مقاله خود دارید. حالا نتیجه‌گیری یک پاراگراف است که نکات اصلی را تکرار و بیان می‌کند و البته در یک گزارش کوتاه نباید هیچ اطلاعاتی را تکرار کنید. پس نتیجه‌گیری نکنید. اما شما باید یک مرور کلی داشته باشید. بنابراین سوال دوم این است:

مرورکلی چیست؟

خب مرور کلی یک پاراگراف است و شامل تمام ویژگی‌های کلیدی نمودار یا گراف یا هر چیزی است که برای task1 خود دارید. بنابراین تمام نکات کلیدی با هم جمع می‌شوند و در یک پاراگراف مرورکلی قرار می‌گیرند.

آیا مرور کلی مهم است؟

بسیار برای شما در task1 رایتینگ آیلتس مهم است. مرور کلی معیار موفقیت task است. این ۲۵ % از نمرات شماست و اگر یک مرور کلی نداشته باشید، گرفتن نمره بالای ۵ برای آن معیار تقریباً غیر ممکن خواهد بود. واقعاً مهم است.

آیا می‌توانم یک مرور کلی و یک نتیجه‌گیری بنویسم؟

. خواهش می‌کنم اینکارو نکنید. باز هم مرور کلی شامل تمام ویژگی‌های کلیدی است و نتیجه گیری یک تکرار است. ما اطلاعات تکراری نمی‌خواهیم. همچنین زمانی که شما یک مرور کلی و یک نتیجه‌گیری با هم دارید، به این معنی است که شما ویژگی‌های کلیدی خود را به دو مکان مختلف تقسیم می‌کنید و این بر معیارهای انسجام معنایی و انسجام ساختاری تأثیر می‌گذارد، که همه چیز در مورد پاراگراف‌ها است. بنابراین بسیار مهم است که تمام ویژگی‌های کلیدی شما در یک پاراگراف، در مرور کلی جمع‌آوری شوند، و آن‌ها دیگر در هیچ جای دیگری در این گزارش تکرار نمی‌شوند. پس قطعاً شما نمی‌توانید هر دو را داشته باشید.

من مرور کلی را می توانم کجا قرار دهم؟

مرورکلی معمولاً بعد از مقدمه انجام می‌شود اما ممکن است بعد از پاراگراف‌های اصلی در پایان گزارشتان قرار گیرد. کدام مکان بهتر است؟ برای من، بعد از مقدمه آن را ترجیح می‌دهم. من دوست دارم قبل از خواندن جزئیات تمام نکات اصلی را بخوانم، اما دوباره به شما بستگی دارد. هر دو مکان منطقی هستند.