مدرس دوره آیلتس

تدریس خصوصی آیلتس

مدرس آیلتس

IELTS Tutor

با ما تماس بگیرید

info@phdielts.ir

شماره واتساپ: +۹۸-۹۳۶-۷۹۳-۳۴۷۶

یک معلم آیلتس خوب برای شما چه کارهایی انجام می دهد؟

صفحه اصلی مقالات آیلتس دلایل گرفتن معلم آیلتس

معلم آیلتس

به معلم آیلتس نیاز دارید؟

در مقاله امروز، شما متوجه خواهید شد که چگونه یک معلم آیلتس می‌تواند به شما کمک کند، و در زمان استخدام معلم خصوصی به دنبال چه چیزی باشید.

معلم آیلتس به اسپیکینگ شما بازخورد شخصی سازی شده می دهد

هر کسی چالش‌های متفاوتی دارد. آیا تلفظ شما مشکل دارد؟ شاید تلفظ اشتباه شما باعث شود که آزمونگر ایده‌ها و واژگان عالی شما را از دست بدهد.

تصحیح اسپیکینگ آیلتس

یا شاید خودتان تحقیق کرده‌اید و از اصطلاحات عامیانه استفاده می‌کنید که به نظر شما منجر به نمرات بالاتر می‌شود. با این حال، ممکن است شما از عبارات به اشتباه استفاده کنید که به بیش از نمره ۶ برای واژگان منجر نمی‌شود.

تنها یک معلم آیلتس حرفه ای می‌تواند به شما بگوید که آیا کلمات و عبارات شما برای بخش‌های مختلف آزمون مناسب هستند یا خیر. به علاوه، آزمون اسپیکینگ آیلتس شبیه گفتگو روزانه نیست. منحصر به فرد است و شما به کسی نیاز دارید که به شما بگوید دقیقا اسپیکینگ شما چگونه نمره می گیرد.

معلم آیلتس به رایتینگ شما بازخورد شخصی سازی شده می دهد

تصحیح رایتینگ آیلتس

باز هم، هر دانش‌آموز متفاوت است.

شما ممکن است چالش‌های مختلفی در رایتینگ داشته باشید که شما را از نمره ۷ یا بالاتر دور نگه دارد.

فقط کسی که دقیقاً می داند آزمونگر به دنبال چه چیزی است می تواند به شما کمک کند تا این نمره ها را بگیرید.

مقالات آیلتس بسیار کوتاه هستند، بنابراین شما باید برای برآورده کردن تمام الزامات بی نهایت سازماندهی شده باشید تا نمره بالایی دریافت کنید.

در نهایت، تصحیح کردن کار خود بسیار دشوار است و نمی‌توانید آنچه را که نمی‌دانید به خودتان یاد دهید.

معلم آیلتس فعالیت هایی را برای شما با توجه به نیازهای شما طراحی می کند.

یک معلم خصوصی آیلتس فقط در مورد آزمون نمی‌داند، بلکه اولین و مهم‌ترین آموزش دهنده نیز هست.

این به این معنی است که او قادر خواهد بود برای غلبه بر اشتباهات شما و برجسته کردن نقاط قوت شما، فعالیت‌ها و تمرین‌های ویژه‌ای را به شما اختصاص دهد.

چگونه یک معلم آیلتس بگیریم؟

اول از همه، این فرد باید کاملا حرفه ای باشد.

دوم، و از همه مهم‌تر، آن‌ها باید فردی با دانش کامل از آزمون و فرآیند نمره دهی باشند، و تنها آزمونگرها یا آزمونگرهای سابق این ویژگی را دارند.

اکنون، آگاه باشید، به طور قراردادی به آزمونگرهای آیلتس فعلی اجازه داده نمی‌شود که این حقیقت که آن‌ها آزمونگرها هستند را تبلیغ کنند.

علاوه بر این، آن‌ها مجاز به اختصاص نمرات در خارج از آزمون نیستند.

بنابراین، اگر کسی به طور عمومی این واقعیت را تبلیغ کند که آن‌ها یک آزمونگر، و یا تخصیص دهنده نمرات برای رایتینگ و اسپیکینگ هستند، آن‌ها یا یک آزمونگر واقعی نیستند، و یا به زودی به خاطر نقض قراردادشان به حالت تعلیق در خواهند آمد.

این رو هم بگم که، شما به کسی که به شما نمره band بدهد، نیاز ندارید.

شما فقط باید به معلم خصوصی آیلتس خود بگویید که چه نمره ای لازم دارید، و آن‌ها به شما خواهند گفت که چه چیزی را تغییر دهید، چه چیزی را تمرین کنید و چه کاری را در روز آزمون انجام دهید تا مطمئن شوید که به نمرات مورد نیاز خود دست خواهید یافت.

این مقاله که برای پاسخ به یکی از متداول‌ترین سؤالاتی که ما دریافت می‌کنیم طراحی شده‌است، به شما کمک خواهد کرد تا تصمیم بگیرید که آیا به کمک یک متخصص برای به دست آوردن نمره مورد نیاز در آزمون آیلتس نیاز دارید یا خیر.

تصمیم‌گیری در مورد این که آیا به کمک یک معلم آیلتس نیاز دارید یا خیر، یک تصمیم دشوار اما مهم است. با توجه به این که این آزمون بسیار گران است، شما نمی‌خواهید پول خود را برای معلمی که مناسب نیازهای شخصی شما نیست، هدر دهید. با این حال، شما همچنین نمی‌خواهید پول خود را با شرکت در چندین آزمون آیلتس نیز هدر دهید.

این مقاله سه سؤال که باید از خودتان بپرسید را مطرح می‌کند تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا به یک معلم خصوصی آیلتس نیاز دارید یا خیر. این کار همچنین به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که کدام نوع برای شما مناسب است.

آیا من مطمئن هستم که می‌توانم نمره مورد نیازم را بدون معلم آیلتس بگیرم؟

اگر شما مبتدی آیلتس هستید و واقعاً باور دارید که می‌توانید بدون کمک معلم در امتحان آیلتس نمره بالایی بگیرید، این احتمال وجود دارد که شما در یکی از این دو دسته قرار بگیرید:

1.شما کاملا مسلط به زبان انگلیسی هستید.

2.شما نمی‌دانید که امتحان آیلتس چقدر دشوار است!

بسیاری از زبان آموزان آیلتس، در روز آزمون تازه متوجه می شوند که برای به دست آوردن یک نمره بالا به چه میزان کار نیاز است. هیچ چیز این مسأله را بیشتر از تلاش برای مقابله با امتحان در زمانی که آماده نیستند روشن نمی‌کند. بدیهی است که این یک گزینه نامطلوب برای بیشتر داوطلبان است، زیرا هزینه‌های امتحان بسیار بالا است.

نظریه Dunning- Kruger سفر ذهنی که انسان ها به هنگام یادگیری یک مهارت جدید طی می کنند را نشان می‌دهد. این نشان می‌دهد که مردم با وجود داشتن قابلیت کم برای حمایت از آن، اعتماد به نفس زیادی را در مراحل اولیه یادگیری خود تجربه می‌کنند.

the ielts journey

همانطور که می‌بینید، با افزایش تدریجی دانش، وقتی متوجه شدید که مستلزم چه مقدار کار از طرف شما است، کاهش چشمگیری در اعتماد به نفس به وجود می‌آید. این مسأله در مورد داوطلبان با سطح بالای انگلیسی نیز صادق است زیرا این آزمون مستلزم آن است که شما مهارت‌های آزمون را فرا بگیرید و همچنین سطح مناسبی از زبان انگلیسی داشته باشید.

این مرحله میانی "این غیر ممکن است" سخت‌ترین مانع برای اکثر دانش آموزان آیلتس برای غلبه بر آن است. با این حال، اگر شما زمان و انرژی مورد نیاز برای یادگیری مهارت‌ها و استراتژی‌های آیلتس را سرمایه‌گذاری کنید، متوجه خواهید شد که هم اعتماد به نفس و هم قابلیت شما به میزان زیادی بهبود خواهند یافت.

یکی از راه‌های بهبود اعتماد به نفس استفاده از مطالب رایگان از اینترنت است. شما می‌توانید کار خود را با تمرین یا مقالات نمونه مقایسه کنید، اما فرآیند بهبود بدون یک معلم آیلتس خوب بسیار کندتر و کم‌تر موثر خواهد بود.

و صادقانه بگویم، وب سایت‌های رایگان هرگز بازخورد تخصصی لازم برای شناسایی اشتباهات و راهنمایی مطالعات شما را فراهم نمی‌کنند.

اگر از مهارت‌های آیلتس خود مطمئن نیستید، از کمک یک معلم خصوصی آیلتس سود زیادی خواهید برد.

آیا می‌توانم یک معلم آیلتس استخدام نکنم؟

پاسخ به این سؤال از دانش آموزی به دانش آموز دیگر متفاوت خواهد بود.

با این حال، بسیاری از دانش آموزان آیلتس ترجیح می‌دهند که یک معلم آیلتس استخدام نکنند، زیرا فکر می‌کنند که این کار باعث صرفه‌جویی در پول آن‌ها می‌شود. این یک فرض بسیار منطقی است، اما صادقانه بگویم، به ندرت به خوبی جواب می‌دهد.

همانطور که قبلا اشاره کردم، آزمون آیلتس هزینه زیادی دارد. بنابراین، هزینه شرکت در چندین آزمون به دلیل عدم موفقیت بسیار بالاتر از هزینه یک دوره آماده‌سازی و یا معلم خصوصی است.

به طور مشابه، شما باید این احتمال را در نظر بگیرید که اگر خودتان آماده شوید، نمرات مورد نیاز را به دست نخواهید آورد. برای بیشتر مردم، این به سادگی به این دلیل است که آن‌ها نمی‌دانند چه اشتباهاتی انجام می‌دهند.

آیا می‌توانید هزینه کنید تا چندین بار در آزمون رد شوید؟ یا به نفع شما است که در یک معلم خصوصی یا دوره سرمایه‌گذاری کنید؟ در هر صورت، مهم است که خیلی با دقت فکر کنید و مطمئن شوید که آنچه را که برای شما مناسب است انجام می‌دهید.

آیا باید یک معلم آیلتس آنلاین پیدا کنم یا یک معلم حضوری؟

معلم آیلتس آنلاین

باز هم، پاسخ به این سؤال به نیازهای فردی شما بستگی دارد، همانطور که همه به طور متفاوت یاد می‌گیرند.

بسیاری از دانش آموزان آیلتس در یادگیری از یک معلم آیلتس محلی چندین مزیت دارند. به عنوان مثال، بحث در مورد آیلتس به زبان بومی شما، برای کسانی که از مهارت‌های انگلیسی خود مطمئن نیستند، جالب توجه است. علاوه بر این، تعدادی از دانش آموزان از یادگیری در یک کلاس آیلتس با دانش آموزان هم نوع لذت می‌برند.

در مقایسه، دوره‌های آنلاین برای کسانی مناسب‌تر هستند که ترجیح می‌دهند به صورت فردی یاد بگیرند و اطلاعات را از طریق تکرار جذب کنند. در حالی که یک معلم آیلتس live ممکن است یک درس رو تأثیربرانگیز انجام دهد. مزیت یک دوره آنلاین قابل‌اعتماد این است که درس‌ها ذخیره می‌شوند. این به این معنی است که شما می‌توانید تا جایی که دوست دارید، درس‌های ویدئویی را دانلود و دوباره تماشا کنید.

با این حال، طبق تجربه من، نگرانی اصلی اکثر شرکت کنندگان در آزمون آیلتس، برنامه‌های کلاسی است.

معلمان live می‌توانند طیف وسیعی از زمان‌ها و تاریخ‌های کلاس را ارائه دهند. با این حال، پیدا کردن زمانی که متناسب با برنامه شلوغ شما در هر هفته باشد، می‌تواند دشوار باشد.

در مقایسه، تعدادی از دوره‌های آنلاین وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند که به کمک معلم آیلتس به راحتی خانه خود، در زمانی که توسط شما انتخاب شده‌است، دست یابید.

امیدوارم درک بهتری از آمادگی لازم برای به دست آوردن نمره ای که به آن نیاز دارید داشته باشید و فصل بعدی زندگی خود را فعال کنید.

اگر کاری هست که بتوانیم برای کمک به شما در این مورد انجام دهیم، فقط اجازه دهید بدانیم.

مقالات مربوط به آیلتس